ЩО ТАКЕ РЕДЖІО-ПЕДАГОГІКА
У 60-х роках XX сторіччя в Італії Лорис Малагуцці разом з адміністрацією та громадянами провінції створив мережу унікальних на той час закладів дошкільної освіти для дітей від трьох до шести років. Головним принципом заснування цих закладів було співфінансування муніципалітету та батьків. Це зробило садки світськими на відміну від інших закладів. Таку ідею педагог впроваджував, щоб забезпечити доступ до дошкільної освіти кожній дитині, незалежно від її соціального статусу, походження й освітніх потреб.
Серед основних принципів реджіо-підходу: повага до дитину, зрозумілі правила, прийняття різних точок зору й повсякчасне навчання (а не лишу у відведений для цього час). Дізнайтеся більше про історію та ідеї для реалізації реджіо-підходу в матеріалі експерток Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України за посиланням.