Педагогічний нетворкінг «Діагностичне тестування як освітній ресурс: сучасні підходи до використання в початковій школі»
Діагностика освітніх втрат у початковій школі – досить складний і комплексний процес, який є одним із складників педагогічної діагностики. Будь-яка форма педагогічної діагностики передбачає наявність інструментарію, за допомогою якого здійснюється діагностичне оцінювання.
Якими можуть бути інструменти діагностики? Як їх правильно відібрати, обрати чи створити самостійно? Які сервіси можна використати з цією метою? Саме цим питанням був присвячений педагогічний нетворкінг «Діагностичне тестування як освітній ресурс: сучасні підходи до використання в початковій школі», який відбувся 28 лютого 2024 року.
Під час заходу консультанти ЦПРПП Олена Назарова та Олена Кощій розкрили питання покрокового механізму надолуження освітніх втрат, можливі стратегії компенсації освітніх втрат та розглянули специфіку діагностичного тестування як освітнього ресурсу.
Власним досвідом роботи в напрямку подолання освітніх втрат й інструментами та платформами, які використовують з цією метою у своїй роботі, поділилися вчителі початкових класів: Казбан Наталія Іванівна (Новосічанський ззсо І-ІІІ ступенів Юнаківської сільської ради), Мінак Оксана Олександрівна (Новосуханівський ліцей Степанівської селищної ради) та Манькова Лариса Анатоліївна (Низівський ліцей Садівської сільської ради сільської ради).