Започатковуємо проєкт "Крок за кроком: опановуємо онлайн-інструменти для урізноманітнення освітнього процесу"
ПРОЄКТ
СТВОРЕННЯ ЦИКЛУ ВІДЕОГАЙДІВ
«КРОК ЗА КРОКОМ: опановуємо онлайн-інструменти
для урізноманітнення освітнього процесу»
«Якщо ми будемо вчити дітей сьогодні так, як вчили вчора, ми вкрадемо у наших дітей завтра»
Джон Дьюї
Опис проєкту:
Успішним можна назвати той урок, що приносить задоволення як учням, так і вчителеві. Для цього педагогу потрібно не лише досконало знати матеріал, а й створити пізнавальний контент і «обрамити» його в таку форму, яка б зацікавила учнів. До того ж, сьогодення диктує нам нові умови організації освітнього процесу, у якому онлайн-інструменти відіграють ключову роль. Тож опановування цифрових сервісів, пошук ефективних підходів та методик їх практичного застосування наразі гостро стоїть на часі.
Мета проєкту:
- ознайомлення у форматі «відеогайдів» з «помічниками» учителя – онлайн-інструментами, програмами та електронними ресурсами з інтерактивними компонентами для урізноманітнення освітнього процесу;
- активізація творчої професійної діяльності педагогів, стимулювання їхнього безперервного фахового зростання;
- сприяння впровадження ІКТ у навчальний процес в умовах дистанційного та змішаного навчання, пошук ефективних шляхів їх застосування в масовій практиці.
Переконані, що онлайн-інструменти дозволять вдихнути легкість в освітній процес і підвищити градус зацікавленості школярів.
ТЕМАТИКА |
ТЕРМІН |
«Google-форми в роботі педагогічних працівників закладів ЗСО» |
Березень-квітень |
«Віртуальна дошка Padlet як інструмент візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці учителя та учнів» |
Квітень-травень |
«Використання онлайн-сервісу Learningapps для створення інтерактивних вправ» |
Травень-червень |
«Робота з відеоредакторами, що дозволяють створювати відео-уроки» |
Вересень-жовтень |
«Можливості програми Movavi Screen Recorder для створення відеоуроку» |
Жовтень-листопад |