ЗАТВЕРДЖЕНО ТИПОВУ ПРОГРАМУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ОНОВЛЕНОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ)
Міністерство освіти і науки України наказом №397 від 31.03.2021 р. затвердило типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти).
Типова програма розроблена відділом дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти» спільно з відділом дошкільної освіти головного управління загальної середньої та дошкільної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України та розробниками оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти).
Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) орієнтована на підвищення методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогічних працівників закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти дітям відповідного віку, відповідно до п. 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 № 33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція».
Типова програма за терміном розрахована на 45 годин (1,5 кредити ЄКТС) та передбачає дистанційну або мережеву форму підвищення кваліфікації — у вигляді інтерактивних вебінарів, відеоконференцій, онлайн-практикумів, обговорення актуальних питань та обміну досвідом щодо впровадження оновленого Стандарту. Зокрема, програма містить шістнадцять взаємопов’язаних тем, у межах яких передбачається теоретична і практична підготовка педагогів, а також виконання ними самостійної роботи. На фінальному етапі навчання за програмою підвищення кваліфікації слухачі мають скласти підсумковий тест. У Міністерстві освіти очікують, що використання Типової програми сприятиме підвищенню методичного й практичного рівнів професійної компетентності педагогічних працівників дошкільних закладів освіти.