ОСВІТНІЙ НАПРЯМ «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ» – ЯК ВПРОВАДЖУВАТИ БКДО
У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти мовленнєву компетентність визначено як здатність дитини продукувати свої звернення, думки та враження в будь-яких формах мовленнєвого висловлювання за допомогою вербальних і невербальних засобів. Розвиток мовлення дитини в новій редакції БКДО подано як один з основних освітніх напрямів.
Акцент зроблено не на розв’язанні окремих завдань, а на цілісному підході до формування мовленнєвої компетентності дошкільнят. Це дозволяє доречно використовувати засоби мови та мовлення в різних життєвих ситуаціях, зокрема презентувати себе, взаємодіяти з іншими, реалізувати свої потреби і наміри.
Допоможе вихователям впроваджувати це на практиці стаття «Мовлення дитини. Впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти». У ній йдеться про пріоритетні завдання освітнього напряму «Мовлення дитини», провідні види діяльності, методи, прийоми та засоби формування мовленнєвої компетентності дошкільників, а також про позицію дорослого у спілкуванні з дитиною. Читайте матеріал за посиланням.
А для тих, хто хоче дізнатись більше про оновлений Базовий компонент дошкільної освіти, створено окремий розділ на сайті МОН. У ньому зібрані всі актуальні матеріали щодо БКДО.