УДОСКОНАЛЕНО ОРГАНІЗАЦІЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Диференційований підхід до забезпечення підтримки дітей з особливими освітніми потребами (ООП), нова форма індивідуальної програми розвитку та визначення рівнів підтримки в освітньому процесі дітей під час інклюзивного навчання. Ці зміни внесено до постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти».
З-поміж змін – запроваджено 5 рівнів підтримки: від труднощів І ступеня прояву (незначні чи поодинокі) у дітей, яким надаватиметься підтримка першого рівня (визначається та надається у закладі освіти), до труднощів V, найтяжчого ступеня прояву, тобто дітям надаватиметься підтримка другого-п’ятого рівня (визначається фахівцями ІРЦ та зазначається у висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини).
Читайте більше про всі зміни на сайті Міністерства освіти і науки України.