Відбувся онлайн-семінар для вчителів початкових класів
Формувальне оцінювання наразі перебуває у фокусі уваги не лише учителів початкових класів, а й усієї педагогічної спільноти. Апробація нових форм роботи, пошук дієвих методик оцінювання, які б сприяли мотивації учнів до навчання, наразі є одними із ключових питань у контексті реалізації концепції НУШ.
Тож відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників та запитів педагогів 26 жовтня відбувся онлайн-семінар для вчителів початкових класів «Застосування формувального оцінювання в практичній діяльності педагога». Модератор зустрічі – Ольга ТИТАРЕНКО – акцентувала увагу на нормативних документах, що регламентують здійснення оцінювання навчальної діяльності учнів, та наголосила на важливості дотримання принципів дитиноцентризму, об’єктивності, доброчесності, конфіденційності та неупередженості під час оцінювання.
Спираючись на власний досвід, учителі презентували свої напрацювання, підходи та методики здійснення формувального оцінювання, які на практиці підтвердили свою ефективність та сподобалися учням.
Ніна АРНАУТОВА, учитель початкових класів Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Степанівської селищної ради, під час свого виступу наголосила, що успішна реалізації формувального оцінювання потребує ґрунтовної попередньої роботи учителя, який має детально продумати усі етапи уроку так, щоб спонукати кожного учня бути активним учасником освітнього процесу.
Тетяна СКИРТАЧ, учитель початкових класів Старосільської ЗОШ Нижньосироватської сільської ради, окрему увагу приділила дієвим інструментам само- та взаємооцінювання учнів. Цікаві та нестандартні форми організації зворотного зв’язку, запропоновані Тетяною Володимирівною, спрямовані не лише на розвиток критичного мислення школярів, уміння оцінити свою діяльність, а й на формування товариськості й відчуття значущості кожного учня в класі.
Також своїми методичними знахідками та ідеями з колегами поділилися учитель Юнаківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Юнаківської сільської ради Галина ЛИШЕНКО та учитель Верхньосироватської ЗОШ І-ІІІ ступенів Верхньосироватської сільської ради Римма ПЕРЕЛАЗНА.
Участь в онлайн-семінарі взяли понад 40 учителів початкових класів, які долучилися до жвавої і щирої дискусії. Переважна більшість учителів творчо й зацікавлено підходять до реалізації принципів формувального оцінювання і погоджуються в тому, що такі інноваційні форми роботи справді сприяють підвищенню мотивації учнів до навчання.