Відбувся дистанційний флеш-семінар «Використання елементів STEM-технології на уроках хімії»
STEM-освіта – це сучасний тренд, який набирає швидких обертів в освітньому просторі України. І це цілком доречно, адже сучасні учні потребують нових підходів до методики навчання. Крім того, уже зовсім скоро – з наступного навчального року – у середній школі буде впроваджено новий Державний стандарт базової середньої освіти. Тому вже сьогодні вчителі мають бути готові до застосування нових методів і підходів до організації навчального процесу.
16 грудня 2021 року відбувся дистанційний флеш-семінар професійної спільноти вчителів хімії на тему «Використання елементів STEM-технології на уроках хімії», мета якого – продемонструвати форми роботи, які застосовують учителі у своїй практиці в контексті реалізації STEM-освіти; розповсюдити інноваційні педагогічні знахідки (дієві методи, прийоми, стратегії, корисні начальні ресурси) з означеної проблематики, згенерувати якомога більше професійних ідей та обговорити засоби вирішення професійних питань щодо використання елементів STEM-освіти на уроках хімії. Участь у засіданні взяли вчителі хімії 7 територіальних громад Сумського району – Бездрицької, Верхньосироватської, Миколаївської, Миропільської, Нижньосироватської, Степанівської та Юнаківської.
Модератор зустрічі – консультант ЦПРПП Олена КОЩІЙ – наголосила на актуальності теми, звернувши увагу на особливості організації навчального процесу в контексті STEM-підходу.
Голова професійної спільноти, учитель Миколаївського НВК Галина МІЩЕНКО у своєму виступі означила переваги STEM-технології в навчанні, продемонструвала ті елементи STEM-підходу, які на практиці підтвердили свою ефективність.
Власним досвідом щодо активізації міжпредметних зв'язків у контексті реалізації принципів STEM-освіти з присутніми поділилися учителі Степанівської ЗОШ – Оксана ГОЛОБРИДЬКО та Новосуханівського ЗЗСО – Олександра ШЕВЧЕНКО. Виступ учителя Кровненського ЗЗСО Маргарити АНТОШЕНКО був присвячений лепбукінгу як засобу реалізації STEM-підходу в процесі навчання хімії.
Досвідом використання мобільних додатків на уроках хімії поділилася учитель ОЗ Верхньосироватської спеціалізованої школи Юлія НАГОРНА. Про практику застосування методу проектів у контексті STEM-підходу розповів учитель Новосічанського ЗЗСО Олександр КУЧЕР.
Усі учасники флеш-семінару погодилися, що освітній потенціал STEM-уроку є значно потужнішим, аніж звичайного традиційного уроку, при цьому методичний інструментарій упровадження елементів STEM є досить різноманітним, головне – навчитися системно, комплексно й цілеспрямовано його використовувати.
Презентуючи свій досвід роботи, члени професійної спільноти ще раз підтвердили, що вони – прогресивні, високоінтелектуальні, творчі й відкриті до пошуку та реалізації нових дієвих форм роботи.