Серпневе засідання професійної спільноти вчителів української мови і літератури
Естафету засідань традиційного серпневого марафону підхопили учителі української мови і літератури та зарубіжної літератури, спільне засідання професійних спільноти яких відбулося 26.08.2021 р у великій залі Сумської районної ради.
До участі в заході долучилася заступник декана факультету іноземної та слов’янської філології Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка к.філол.н., доцент Надія КИРИЛЕНКО, яка ознайомила присутніх із можливостями підвищення кваліфікації вчителів на базі СумДПУ імені А.С. Макаренка. Надія Іванівна зазначила, що кафедра української мови і літератури відкрита для співпраці з учителями та проводить низку наукових заходів, конкурсів для учнівської молоді, до яких запросила долучитися й присутніх педагогічних працівників.
Модератор зустрічі – консультант ЦПР ПП Олена КОЩІЙ – окреслила пріоритетні напрями роботи вчителів української мови і літератури у новому 2021-2022 навчальному році, наголосила на важливості проведення на початку нового навчального року «коригувального навчання» з метою забезпечення якісного виконання освітніх програм, ураховуючи результати дистанційного навчання в минулому навчальному році.
Керівник професійної спільноти вчителів української мови і літератури Світлана ОСЕТРОВА наголосила на важливих аспектах нормативно-правового забезпечення, акцентувала увагу на особливостях ведення шкільної документації, детально обговорила з педагогами особливості оформлення сторінок класних журналів з української мови і літератури.
Світлана ЖУРЕНКО – керівник професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури – зосередила увагу на особливостях укладання календарно-тематичного планування уроків зарубіжної літератури, наголосила, що під час вивчення зарубіжної літератури в усіх класах слід активно використовувати сучасні педагогічні технології (комп'ютеризоване навчання, інтерактивні види і форми роботи), які збільшують пізнавальну самостійність учнів та мотивують потребу розвитку їхньої читацької культури.