Ефективні стратегії підготовки учнів до ЗНО/ДПА-2022 з іноземної мови: практичні поради із досвіду педагогічної діяльності
Підготовка учнів до ЗНО/ДПА з іноземної мови – надзвичайно відповідальне завдання. Кожен учитель прагне, щоб його учні отримали високі бали за виконання сертифікаційних робіт. З огляду на це педагогам важливо не лише забезпечити набуття учнями визначених програмою предметних компетентностей, а й вибудувати чіткий алгоритм підготовки випускників до цього іспиту.
Тож саме пошуку ефективних стратегій підготовки учнів до ЗНО/ДПА було присвячене онлайн-засідання професійної спільноти учителів іноземної мови, яке відбулося 10.02.2022 р. У заході взяли участь педагоги 9 територіальних громад – Бездрицької, Боромлянської, Верхньосироватської, Миколаївської, Миропільської, Нижньосироватської, Садівської, Степанівської, Юнаківської.
Голова професійної спільноти – учитель Новосічанського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Юнаківської селищної ради Юлія ЗОЗУЛЯ – зробила огляд оновлених нормативно-правових актів МОН та УЦОЯО з питань ЗНО/ДПА-2022, наголосила на важливих моментах проведення та організації тестування.
Консультант ЦПРПП Олена КОЩІЙ охарактеризувала особливості сертифікаційних робіт з іноземної мови, окрему увагу зосередила на дієвих тактиках підготовки учнів до успішного складання частини «Розуміння мови на слух», разом з учителями визначила, якими шляхами можна поліпшити підготовку учнів до виконання блоків «Читання» та «Використання мови».
Змістовною та інформативною була доповідь учителя Косівщинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Лесі Українки Степанівської селищної ради Олени ЦИБУЛЬНЯК, яка поділилася з колегами власною стратегією підготовки випускників до виконання завдання відкритої форми, надала практичні рекомендації щодо того, як в умовах дистанційної форми навчання підготувати учнів до написання власного висловлення, передбаченого сертифікаційною роботою.
Матеріали вебінару:
1. Нормативно-правові аспекти підготовки до ЗНО/ДПА-2022 (Зозуля Ю.Л.)
2.Тактика підготовки учнів до успішного складання блоку “Аудіювання” (Кощій О.А.)
3. Рекомендації для успішної підготовки учнів до ЗНО/ДПА: частина “Письмо” (Цибульняк О.Д.)