A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області

26.08.2022 Особливості навчання предметів мовно-літературної освітньої галузі у 2022/2023 н.р.

Дата: 26.08.2022 20:13
Кількість переглядів: 71

  Традиційний марафон серпневих засідань професійних спільнот педагогічних працівників розпочали учителі української мови і літератури, зарубіжної літератури 9 територіальних громад, які зібралися для обговорення особливостей навчання предметів мовно-літературної освітньої галузі у 2022/2023 н.р.

   На освітян зараз покладено багато завдань: безпекові питання, адаптація навчального процесу до нових умов, надання психологічної підтримки усім учасникам освітнього процесу. Але при цьому збереження інтелектуального потенціалу нації й забезпечення високого рівня якості освіти було і є важливим завданням освітньої галузі.

   Педагоги детально обговорили інструктивно-методичні рекомендації, наголосили на важливості проведення на початку нового навчального року «коригувального навчання», ураховуючи складні умови, в яких довелося завершувати освітній процес у минулому навчальному році.

   Модератор засідання – консультант ЦПРПП Олена КОЩІЙ – зосередила увагу на оновлених нормативних документах, які варто врахувати при здійсненні навчального процесу, наголосила на важливості дотримання державних санітарних вимог як під час навчального процесу в класі, так і при плануванні дидактично доцільних домашніх завдань, які не повинні призводити до перевантаження учнів.

   Педагоги в колі колег-однодумців мали змогу обговорити ті питання, які хвилюють їх найбільше: упровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти в 5 класі, виклики й можливі ризики навчання в умовах воєнного стану, поділитися методичними знахідками для налагодження ефективної взаємодії з учнями в умовах дистанційного/змішаного навчання.

   До засідання долучилася психолог ЦПРПП Надія КОЗАЧУК, яка не лише надала роз’яснення щодо психологічних аспектів організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану, а й продемонструвала на практиці психогімнастичні, дихальні вправи та техніку заземлення, які можна використати на уроках під час проведення «психологічних хвилинок».

Налагодження ефективної взаємодії з учнями в умовах дистанційного/змішаного навчання


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень