Розширене засідання професійних спільнот учителів мовно-літературної і математичної освітніх галузей
У 2022 році реформа НУШ стартувала на рівні базової середньої освіти. Разом із цим цьогоріч розширюється коло педагогів, які мають змогу продемонструвати свій професійний рівень, пройшовши сертифікацією: уперше у пілотному етапі цієї процедури зможуть взяти участь учителі математики та української мови і літератури, які викладають у 5-6 класах за новим Державним стандартом. Реєстрація для участі в сертифікації для вчителів мовно-літературної і математичної освітніх галузей базової середньої освіти триватиме упродовж 01–11 серпня.
З огляду на це, 19 квітня 2023 відбулося розширене засідання професійних спільнот учителів української мови і літератури та математики, під час якого було докладно обговорено особливості здійснення процедури сертифікації. У своєму виступі консультант Олена КОЩІЙ акцентувала увагу на особливостях проведення сертифікації-2023, наголосила на нормативних документах, коротко охарактеризувала кожен етап сертифікації, ознайомила присутніх із вимогами до вчителів, які мають право пройти цю процедуру. Консультант Олена НАЗАРОВА докладно ознайомила педагогів із програмами незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів української мови і літератури та математики, за якими охочі зареєструватися для проходження сертифікації вже можуть розпочинати підготовку до тестування.
Також до заходу долучилися вчителі початкової ланки, які цьогоріч успішно пройшли сертифікацію: Галина ЛИШЕНКО – учитель Юнаківського закладу загальної середньої освіти Юнаківської сільської ради Сумського району, Олеся ПАНАСЕНКО – учитель Новосічанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Юнаківської сільської ради Сумського району та Світлана ПАНЬКОВА – учитель Северинівської гімназія Миколаївської сільської ради Сумського району. Педагоги поділилися з колегами практичними порадами з власного досвіду щодо підготовки та проходження усіх етапів сертифікації.
Разом із цим, під час засідання педагоги обговорили низку важливих питань, зокрема:
важливість здійснення самооцінювання власної педагогічної діяльності;
- роль і місце професійного стандарту вчителя під час вибудовування власної траєкторії професійного розвитку;
- самоаналіз уроку, особливості його проведення;
- презентація власного професійного досвіду: особливості підготовки та оформлення.