A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області

Виїзна зустріч професійних спільнот вчителів мистецької та природничої освітніх галузей у форматі методичного пленеру «Нестандартні форми роботи з учнями в контексті діяльнісного підходу в умовах НУШ»

Дата: 11.05.2023 16:01
Кількість переглядів: 100

Наразі в освітньому просторі України відбуваються кардинальні зміни, зумовлені процесом упровадження нового державного стандарту. На перший план виходить діяльнісний підхід, інтеграція навчальних дисциплін, розвиток компетентностей учнів, наближення навчання до життя. Перед учителями стоїть питання: як залучити учнів до співдії, до творчої пізнавальної діяльності, як зробити навчання цікавим та захопливим?   

Нестандартні форми організації уроку максимально сприяють цьому, адже стимулюють пізнавальну активність, ініціативність школярів, сприяють розвитку творчих та дослідницьких компетентностей учнів, розвивають здатність самостійно вирішувати нетипові завдання.

Особливостям використання нестандартних форм роботи з учнями в контексті діяльнісного підходу в умовах НУШ була присвячена виїзна зустріч професійних спільнот вчителів мистецької та природничої освітніх галузей, яка відбулася 11 травня 2023 року у форматі методичного пленеру в рамках співпраці з Сумським державним педагогічним університетом імені А.С. Макаренка  на базі ННЦ Ботанічний сад СумДПУ імені А.С. Макаренка.

Модератори заходу – консультанти ЦПРПП Олена НАЗАРОВА та Олена КОЩІЙ. До фахового обговорення долучилися науковці СумДПУ імені А.С.Макаренка - доктор філософії, старший викладач кафедри біології людини, хімії та методики навчання хімії Юлія ВАКАЛ та кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології та методики навчання біології Микола МОСКАЛЕНКО.

Під час методичного пленеру вчителі природничого циклу обговорили наступні питання:

  • особливості організації формату навчання open air classroom – уроків на подвір’ї, поза шкільним кабінетом;
  • формування в школярів природничо-наукового світогляду на уроках природничого циклу шляхом упровадження нестандартних форм організації уроку;
  • розвиток дослідницької компетентності та природничо-наукового світогляду учнів під час навчальних екскурсій;
  • бьордвочинг в контексті еколого-просвітницької роботи з учнями;
  • використання у навчальному процесі корисних мобільних застосунків, за допомогою яких учні зможуть пізнавати природу й фіксувати результати спостережень.

Учителі мистецької галузі ознайомилися з різними техніками ужитково-декоративного мистецтва на прикладі робіт факультету мистецтв СумДПУ імені А.С. Макаренка, долучилися до творчої майстерні декоративного розпису, обговорили роль спостереження за явищами природи та предметним середовищем у розвитку художньо-образного й асоціативного мислення.

Наприкінці заходу педагоги обговорили можливості інтеграції мистецтва й предметів природничого циклу та переваги інтегрованого навчання.

Фото без опису

 



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень