Інклюзивне навчання в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану
Уже не перший рік заклади дошкільної освіти відчиняють свої двері для дітей з особливими освітніми потребами, забезпечуючи їм право на освіту, створюючи умови для розвитку та спілкування з ровесниками. Звісно, для керівників та педагогів це вимагає додаткових знань та зусиль, щоб якісно організувати інклюзивне навчання дітей в умовах воєнного стану.
У рамках серпневих інструктивно-методичних діалогів, які проводить КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради, протягом 07.09 – 08.09.2022 відбулись онлайн-зустрічі за круглим столом з керівниками, асистентами, практичними психологами закладів дошкільної освіти. У співпраці з фахівцями КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» Степанівської селищної ради було розглянуто актуальні питання щодо організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану.
В обговоренні взяли участь:
Ірина ШТАНЬКО, директор Інклюзивно-ресурсного центру Степанівської селищної ради, яка розповіла про Порядок організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти, акцентувала увагу присутніх на рівнях підтримки відповідно до освітніх труднощів дітей з ООП.
Надія КОЗАЧУК, психолог ЦПРПП Степанівської селищної ради звернула увагу учасників на зміни до порядку організації інклюзивного навчання, які були запроваджені з метою створення умов для продовження надання освітніх послуг дітям з ООП на період воєнного часу.
Катерина ЛИТВИНЕНКО, фахівець-консультант ІРЦ, розповіла про обов’язки та функції асистента вихователя в умовах воєнного стану.
Анна ТКАЧ, фахівець-консультант ІРЦ, розкрила можливості використання месенджера Вайбер для онлайн-занять з дітьми з ООП.
Тетяна ДЕМЧЕНКО, фахівець-консультант ІРЦ розповіла про використання віртуальної дошки PADLET у дистанційній роботі з дітьми з ООП.
Юлія КОСТЯН, фахівець-консультант ІРЦ ознайомила учасників з основами створення відеозанять.
У ході зустрічі учасники отримали практичні поради від фахівців Інклюзивно-ресурсного центру щодо організації роботи з дітьми з ООП в дистанційному режимі.
Уже не перший рік заклади дошкільної освіти відчиняють свої двері для дітей з особливими освітніми потребами, забезпечуючи їм право на освіту, створюючи умови для розвитку та спілкування з ровесниками. Звісно, для керівників та педагогів це вимагає додаткових знань та зусиль, щоб якісно організувати інклюзивне навчання дітей в умовах воєнного стану.
У рамках серпневих інструктивно-методичних діалогів, які проводить КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради, протягом 07.09 – 08.09.2022 відбулись онлайн-зустрічі за круглим столом з керівниками, асистентами, практичними психологами закладів дошкільної освіти. У співпраці з фахівцями КЗ «Інклюзивно-ресурсний центр» Степанівської селищної ради було розглянуто актуальні питання щодо організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану.
В обговоренні взяли участь:
Ірина ШТАНЬКО, директор Інклюзивно-ресурсного центру Степанівської селищної ради, яка розповіла про Порядок організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти, акцентувала увагу присутніх на рівнях підтримки відповідно до освітніх труднощів дітей з ООП.
Надія КОЗАЧУК, психолог ЦПРПП Степанівської селищної ради звернула увагу учасників на зміни до порядку організації інклюзивного навчання, які були запроваджені з метою створення умов для продовження надання освітніх послуг дітям з ООП на період воєнного часу.
Катерина ЛИТВИНЕНКО, фахівець-консультант ІРЦ, розповіла про обов’язки та функції асистента вихователя в умовах воєнного стану.
Анна ТКАЧ, фахівець-консультант ІРЦ, розкрила можливості використання месенджера Вайбер для онлайн-занять з дітьми з ООП.
Тетяна ДЕМЧЕНКО, фахівець-консультант ІРЦ розповіла про використання віртуальної дошки PADLET у дистанційній роботі з дітьми з ООП.
Юлія КОСТЯН, фахівець-консультант ІРЦ ознайомила учасників з основами створення відеозанять.
У ході зустрічі учасники отримали практичні поради від фахівців Інклюзивно-ресурсного центру щодо організації роботи з дітьми з ООП в дистанційному режимі.