Нетворкінг «Мотивація учнів в умовах дистанційного та змішаного навчання»
Відповідно до плану роботи КЗ «Центр професіййного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради 17.04.2024 відбувся нетворкінг «Мотивація учнів в умовах дистанційного та змішаного навчання» для вчителів математичної галузі.
Одним з найважливіших факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Найголовніше в будь-якому навчальному процесі підтримання інтересу до предмета, який викладається.
Консультант Центру Олена Назарова зазначила, що складна інформація, яка використовується без урахування вікових і психологічних особливостей здобувачів освіти, не сприяє їхньої внутрішньої мотивації. Завдання вчителя – зробити матеріал максимально доступним. І в той же час цікавим. Дали відповіді на питання Як мотивувати дитину до самостійної роботи і навчання? Які внутрішні мотиватори можна використовувати? Обговорили роль батьків, педагогів та учнів на розвиток мотивації до навчання. А також Олена Іванівна наголосила, що роль учня величезна, вона домінує над роллю дорослого, який може контролювати, примушувати, стимулювати, але це ніколи не буде мати ефекту, якщо сама дитина не розвине свою внутрішню когнітивну мотивацію до навчання. Завдання дорослого - допомогти йому це зробити.
Під час зустрічі своїм досвідом, щодо мотивації учнів до навчання ділилися: Твердохліб О.С., учитель математики Степанівського ліцею Степанівської селищної ради, Попова Н.М., учитель фізики, математики Низівського ліцею Садівської сільської ради, Єременко Роман Павлович, учитель фізики, інформатики Могрицької гімназії Юнаківської сільської ради.