Штучний інтелект: можливості та виклики для вчителя інформатики
Використання штучного інтелекту в професійній діяльності педагогів відкриває безліч нових можливостей для вдосконалення організації освітнього процесу. Учителі інформатики в закладах освіти зазвичай є амбасадорами використання цифрових інструментів. Тож 14 листопада професійна спільнота педагогів інформативної освітньої галузі зібралися на онлайн-засіданні задля того, аби обговорити можливості інтеграції ШІ-застосунків в освітній процес.
До заходу долучилася запрошена спікера – методистка видавництва «Ранок» Олеся Дадонова, учитель-практик із багаторічним досвідом роботи, яка ознайомила педагогів із цифровими платформами на основі штучного інтелекту, які продемонстрували свою ефективність в освітньому процесі. Також зосередила увагу на методичних прийомах інтеграції інтерактивних інструментів з елементами ШІ з метою урізноманітнення уроків та підвищення мотивації учнівства.
Під час зустрічі педагоги мали змогу обговорити переваги й недоліки використання нейромереж в освітньому процесі, також наголосили на важливості формування в учнів навичок етичного, відповідального та безпечного застосування інструментів ШІ.