Відбувся вебінар практикум "Ефективні стратегії підготовки до НМТ-2025 з англійської мови"
Зовнішнє незалежне оцінювання – це надзвичайно важливий і відповідальний етап не лише для випускників, а й для педагогів. При цьому левова частка успіху складання тесту залежить від організації процесу підготовки до нього. І саме тут ключовою є роль педагога-наставника.
Тож 24 січня відповідно до плану роботи КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся вебінар-практикум у рамках засідання професійної спільноти вчителів англійської мови з метою ознайомлення педагогів з особливостями проведення НМТ-2025, зосередження уваги на ключових питаннях з підготовки до іспиту, удосконалення досвіду щодо ефективних стратегій з виконання типових завдань тесту.
На початку зустрічі консультантка ЦПРПП Олена КОЩІЙ ознайомила педагогів із особливостями, порядком та форматом проведення тестування; оновленими нормативними документами щодо організації та проведення НМТ-2025, ключовими вимогами чинної програми з підготовки до іспиту.
До заходу долучилася запрошена спікерка – Яна СВЕРДЛЮК, викладачка-практик англійської мови, методистка видавництва «Лінгвіст», яка не лише представила основні методичні прийоми, стратегії та алгоритми виконання завдань різних форматів тесту в частинах «Використання мови» та «Читання», а й провела майстерки з використання ефективних методик та технік роботи, під час яких педагоги мали змогу:
відпрацювати використання різних стратегій читання (scanning, skimming, careful reading),
ознайомитися із алгоритмом роботи з текстами різних жанрів, який передбачає попереднє прогнозування, дискусію, опрацювання незнайомої лексики та ідіом, визначення граматичних структур тощо;
опрацювати типові помилки, які найчастіше допускають учні при виконанні частини «Використання мови», та дієві практики щодо їх уникнення.
На завершення заходу Олена КОЩІЙ ознайомила педагогів з підбіркою корисних онлайн-ресурсів для підготовки учнів до національного мультипредметного тесту та актуальними пропозиціями щодо підвищення кваліфікації вчителів.