A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області

ПЕРША ПЕДАГОГІЧНА СТУДІЯ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО «МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ – ЗАПОРУКА ЦІЛІСНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ»

Дата: 11.02.2025 15:55
Кількість переглядів: 9

Сьогодення ставить перед освітянами нові й нові виклики. Сучасним  закладам освіти необхідні професіонали здатні працювати в умовах швидкого зростання, готові опановувати й упроваджувати інноваційні освітні технології, сприяти розвитку пізнавальних інтересів і творчих здібностей дітей. Важливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє атестація педагогів.

11.02.2025 було проведено першу педагогічну студію для педагогів ЗДО 9 територіальних громад «Мовленнєвий розвиток дошкільників – запорука цілісного розвитку особистості дитини», під час якого вихователі, що атестуються у 2025 році, ділилися досвідом роботи.

Світлана ІВАЩЕНКО, директор КЗ ЦПРПП Степанівської селищної ради, зазначила, що для когось атестація – це дуже великий стрес, а для когось це точка відліку нової якості педагогічного процесу. Процес атестації як поштовх для самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення є важливим для кожного педагога.

Людмила КИРИЧЕНКО, вихователь Степанівського ЗДО (ясла-садок) «Жайворонок», поділилася досвідом використання в освітньому процесі коректурних таблиць, які є надзвичайно ефективним засобом розвитку мовлення, креативності та пізнавальної активності дошкільників.

Оксана ГВОЗДЕЦЬКА, вихователь Верхньосироватського ЗДО (ясла-садок) «Сонечко», зазначила, що застосування методу наочного моделювання на заняттях значно підвищує мовленнєву активність дошкільників. Оксана Миколаївна практично продемонструвала, як реалізує дані прийоми в роботі з вихованцями під час дистанційної взаємодії.

Інна КАШУБСЬКА, вихователь Великовільмівського ЗДО (ясла-садок) «Сонечко», та Галина ХАРЧЕНКО, вихователь Кровненського ЗДО (ясла-садок) «Пролісок», поділилися системою методів та прийомів мнемотехніки.

Педагоги показали, що використання даних прийомів дозволяє дітям засвоїти потрібну інформацію значно краще та  зберегти  її на довгий термін, а  пригадування не викликає в дитини значних зусиль. Діти швидше оволодівають правильною звуковимовою, зв’язним мовленням.

Тетяна БОБОКАЛО, вихователь Голубівського ЗДО (ясла-садок) «Голубок», занурила колег у «Світ казки». Тетяна Григорівна довела, що казкотерапія сприяє розвитку у дошкільників не лише активності, самостійності та творчості, а ще й є сучасним креативним засобом соціалізації дитини в суспільстві.

Майбутнє наших дітей — цілком у руках дорослих. Тільки завдяки дорослим та їхній активності діти засвоюють необхідні для них знання і набувають основних навичок.

Фото без опису



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень