Відбувся вебінар-практикум «Культура академічної доброчесності в дії: від теорії до практики»
Наразі, коли в закладах освіти переважає дистанційний формат навчання, коли в учнів та вчителів є необмежений доступ до різноманітних джерел в мережі Інтернет, коли під рукою завжди є ШІ-помічник, створення широкої підтримки принципів академічної доброчесності стає вкрай важливим. Формування довірливої та прозорої освітньої екосистеми в школі, де кожен учень розуміє цінність власних досягнень, а кожен педагог — свою роль у вибудові чесного навчального процесу, не відбувається моментально, унаслідок запровадження лише певних правил чи статутів, а має комплексно й системно інтегруватися в освітній процес, культивуватися як беззаперечна цінність.
Тож під час вебінару-практикуму, який відбувся 18 лютого на базі КЗ ЦПРПП під модерацією консультанта Центру Олени КОЩІЙ, заступники директорів з НВР, голови методичних об’єднань ЗЗСО та вчителі усіх навчальних предметів мали змогу обговорити особливості комплексного підходу до формування культури академічної доброчесності в освітньому середовищі.
Зустріч було організовано у форматі «методичних гостин», адже практичну частину для вчителів провела запрошена спікерка – докторка педагогічних наук, професорка кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету Олена СЕМЕНОГ, яка не лише докладно проаналізувала Типову програму підвищення кваліфікації педагогів закладів загальної середньої освіти з академічної доброчесності, затверджену наказом МОН № 1759 від 18 грудня 2024 року, а й означила практичні аспекти втілення політики академічної доброчесності в освітньому середовищі школи, зокрема визначила прості й дієві інструменти розвитку культури академічної доброчесності й поділилася добіркою матеріалів (посібників та довідників), корисних для педагогів.