ДРУГА ПЕДАГОГІЧНА СТУДІЯ ДЛЯ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО «ІННОВАЦІЙНІ ЛАЙФХАКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ»
Сучасні педагоги постійно в пошуку ефективних інструментів, що дають змогу успішно, а головне, цікаво для дітей реалізувати освітній процес. 12.03.2025 було проведено другу педагогічну студію для педагогів ЗДО 9 територіальних громад «Інноваційні лайфхаки для розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників», під час якого вихователі ділилися досвідом роботи.
Світлана ІВАЩЕНКО, директор КЗ ЦПРПП Степанівської селищної ради, звернула увагу, що в організації змісту та процесі дошкільної освіти важливим є формування однієї з ключових компетентностей – логіко-математичної. Саме тому важливого значення в реалізації освітніх завдань набуває освітній напрям Базового компоненту дошкільної освіти «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», в якому визначено інтегровану компетентність: сенсорно-пізнавальну, логіко-математичну та дослідницьку.
Наталія ГУСАК, директор та вихователь Підліснівського ЗДО (ясла-садок) «Малятко» Степанівської селищної ради, презентувала досвід щодо розвитку сенсорики та дрібної моторики в дошкільників.
Галина ЛИТВИНЕНКО, вихователь Токарівського ЗДО (ясла-садок) «Росинка» Бездрицької сільської ради, поділилася використанням інноваційних технологій в логіко-математичному розвитку дошкільників.
Влада ШЕРШЕНЬ, вихователь Підліснівського ЗДО (ясла-садок) «Малятко» Степанівської селищної ради, продемонструвала ефективність використання прийомів мнемотехніки та елементів ейдетики в розвитку логічного мислення, пам'яті та уваги під час занять з дітьми дошкільного віку.
Ольга КОТЕНКО, вихователь Новосуханівського (ясла-садок) «Ластівка» Степанівської селищної ради, занурила колег у світ конструктора LEGO, який є не лише яскравою іграшкою, а цілісним методичним комплексом, що відкриває педагогам та батькам широкі можливості для його використання в освітньому процесі.
Ірина ЄРЬОМІНА, вихователь Косівщинського ЗДО (ясла-садок) «Золота рибка» Степанівської селищної ради, розкрила роль дидактичної гри як засобу сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку.
У дошкільному дитинстві найбільше значення має не обсяг знань, який набуває дитина в тому або іншому віці, а рівень розвитку сенсорних і розумових здібностей та рівень розвитку таких психічних процесів, як увага, пам'ять, мислення. Тому педагогам ЗДО важливо шукати цікаві методичні прийоми та техніки для розвитку логіко-математичної компетентності вихованців.