КРУГЛИЙ СТІЛ «ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗДО: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ»
Інклюзивна освіта є одним із найважливіших напрямків. Кожна дитина, незалежно від своїх особливих освітніх потреб, має право здобувати освіту разом із своїми однолітками.
Відповідно до плану КЗ ЦПРПП та у співпраці з КУ «Степанівський інклюзивно-ресурсний центр Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області» 11.04.2025 на базі Косівщинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Золота рибка» Степанівської селищної ради було проведено круглий стіл для керівників ЗДО та асистентів вихователя «Організація інклюзивної освіти в ЗДО: практичні аспекти».
Модератором заходу була Надія КОЗАЧУК, психолог КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради, акцентувала увагу керівників на нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти.
Світлана ІВАЩЕНКО, директор КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Степанівської селищної ради, зазначила, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу. Тож кожен заклад дошкільної освіти має бути готовим до організації інклюзивної освіти.
Анна ГЛУМОВА, директор Низівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Журавонька» Садівської сільської ради, розробила та поділилась з керівниками ЗДО дорожньою картою щодо організації інклюзивного навчання.
Наталія ГРИЦЕНКО, асистент вихователя Низівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Журавонька» Садівської сільської ради, розповіла про документальне забезпечення діяльності асистента вихователя щодо роботи з дітьми з ООП.
Разом з Яною ЧОРНОЮ, фахівцем (консультантом) КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області», учасники ознайомилися з принципами складання індивідуальної програми розвитку осіб дошкільного віку та практично відпрацювали ці навики.
За результатами зустрічі всі учасники отримали напрацьовані матеріали.