Відбувся вебінар-практикум на тему «Самооцінювання та взаємооцінювання учнів в умовах навчання з використанням дистанційних технологій»
Самооцінювання та взаємооцінювання – важливі складові освітнього процесу в НУШ. В умовах навчання з використанням дистанційних технологій, коли роль учительського контролю зменшується, а потреба в самоорганізації та самостійності учнів навпаки зростає, розвиток цих навичок стає вкрай важливим. Уміння оцінювати себе й надавати конструктивний зворотній зв'язок однокласникам допомагають учням краще розуміти власні успіхи й спонукають брати участь у процесі навчання свідомо.
Тож 23 квітня за запитом педагогічного колективу Степапнівського ліцею Степанівської селищної ради консультанти ЦПРПП Степанівської спелищної ради Олена НАЗАРОВА та Олена КОЩІЙ провели вебінар-практикум на тему «Самооцінювання та взаємооцінювання учнів в умовах навчання з використанням дистанційних технологій».
Під час заходу педагоги опрацювали низку важливих питань:
- обговорили основні принципи ефективного впровадження самооцінювання та взаємооцінювання в освітній процес;
- дізналися, як ефективно реалізувати принципи наступності, вікової відповідності та руху від простого до складного при системному запровадженні само- та взаємооцінювання;
- розібрали різні види рефлексивних технік за способом проведення та спрямованістю;
- поділилися ідеями щодо способів адаптації технік само- та взаємооцінювання під дистанційний формат взаємодії;
- апробували сучасні діджитал-інструменти для організації само-та взаємоцінювання в умовах синхронного та асинхронного навчання, такі як Canva, Padlet, Google-презентації, Mentimetr, Wordwall, Kahoot та ін.
Крім цього консультанти ЦПРПП підготували підбірку технік із описами та шаблонами для проведення самооцінювання та взаємооцінювання учнів в умовах навчання з використанням дистанційних технологій.
Онлайн-зустріч пройшла в атмосфері інтерактивної взаємодії та обміну ідеями. Щиро дякуємо педагогам та директору ліцею за активну участь, зацікавленість та цінний зворотний зв'язок!