Проєктне навчання як шлях до персоналізації освітнього процесу на уроках англійської мови
20 травня вчителі англійської мови зібралися разом на засіданні професійної спільноти під модерацією консультанта ЦПРПП Олени Кощій, щоб обговорити одну з найефективніших освітніх технологій – проєктне навчання.
Під час засідання педагоги розглянули проєктну технологію як інструмент персоналізації навчального процесу на уроках англійської мови та обговорили такі питання:
– як через проєкти розвивати мовлення, критичне мислення й креативність;
– як адаптувати типову структуру проєктів для різних рівнів та вікових груп;
– як оцінювати проєктну роботу учнів за вимогами НУШ в умовах змішаного та дистанційного навчання;
– які онлайн-інструменти можна використовувати для організації роботи учнів над проектами на уроках англійської мови.
Було багато практики, натхнення й корисних ідей для уроків. Педагоги вкотре переконалися: проєктна технологія – це не просто сучасний освітній тренд, а дієвий інструмент, що здатний зробити навчання змістовним, гнучким і мотиваційним.