Хімія
Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу на уроках хімії
1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392.
2. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти III ступеня» від 20.04.2018 № 408 (зі змінами).
3. Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 26.02.2020 №143
4. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін до Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня» від 31.03.2020 №464
Методичні рекомендації МОН України
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
психолохічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного / післявоєнного стану
Методичні рекомендації Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Методичні рекомендації щодо навчання змісту предмета «Хімія» у 2022-2023 навчальному році
Навчальні програми
Програми розміщено на офіційному вебсайті Міністерства освіти і науки України за цим покликанням
Оцінювання результатів навчання учнів
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289 (чинні для 5 класів) - втратив чинність
Наказ МОН “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання” від 2 серпня 2024 р.№1093
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за N 566/19304) (чинні для 8 – 11 класів)
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 8 – 11 класів)
Український правопис 2019 р.
Стислий огляд змін змін у новій редації "Українського правопису" 2019 р.
Щодо навчальної та навчально-методичної літератури
Дозволяється використовувати підручники, що видані у поточному році та в попередні роки, ураховуючи при цьому зміни в програмах. В освітньому процесі заклади загальної середньої освіти можуть використовувати лише навчальну літературу, що має гриф Міністерства освіти і науки України або висновок «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах» відповідною комісією Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України.
Із переліком рекомендованої літератури можна ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України (https://cutt.ly/7ZYSDcO ) та на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (https://imzo.gov.ua/pidruchniki/pereliki/ ).
Електронні версії підручників розміщено в електронній бібліотеці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (https://lib.imzo.gov.ua/ )
STEM-освіта
Розвиток STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році здійснюється відповідно до:
законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про наукову та науково-технічну діяльність», «Про інноваційну діяльність», «Про культуру»;
Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року No 988-р;
Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 року No 960-р);
Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) до 2027 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 січня 2021 року No 131-р;
Плану заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року No 320-р;
Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року No 522, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за No 946/5167 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30 листопада 2012 року No 1352);
наказів Міністерства освіти і науки
від 17.05.2017 року No 708 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: «Науково-методичні засади створення та функціонування Всеукраїнського науково-методичного віртуального STEM-центру (ВНМВ STEM-центр)» на 2017-2021 роки»;
від 13.04.2018 року No 366 «Про реалізацію інноваційно-освітнього проекту всеукраїнського рівня за темою «Я– дослідник» на 2018-2021 роки»;
від 12.06.2019 року No 830 «Про розширення бази реалізації інноваційного освітнього проекту всеукраїнського рівня за темою «Я – дослідник» на 2018–2021 роки»;
від 07.02.2020 року No 143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи»;
від 29.04.2020 No 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та інших законодавчих актів.
Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775 “Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році”
Навчально-методичні матеріали для педагогічних працівників (сайт Інституту модернізації змісту освіти)
STEM-освіта
Розвиток STEM-освіти у закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році здійснюється відповідно до:
14:54 27.11.2022